That's me

That's me
thats me

søndag den 22. september 2013

Lad mig præsenter...

...Me, my self and I!


Det at skrive om sig selv, er jeg ikke specielt god til, men jeg kan da altid prøve hihi.

Lige nu sidder jeg i sofaen, sammen med min dejlige forlovet James. Vi sidder og ser Smallville, som er en tv serie om Clark Kent, før han blev til Superman, om hvordan hans teenagere liv og alle hans problemer omkring hvem han er, hans fortid, nutid og fremtid. Synes det er en virkelig spændende serie, som kun bliver bedre og bedre for hver sæson. Så hvis i kan lide superman og Si-fi, så burde i lige slå et smut forbi Smallville.

Det er mange år siden sidst jeg har blogget og jeg synes at jeg ville gøre et forsøg til. Det skal dog indrømmes, at jeg fik ideen fra min smukke svigerinde MrsRasmus, som også er min bedste veninde på denne jord. 

Som jeg nævnte tidligere i mit indlæg, så er jeg forlovet med mit livs kærlighed James. Her er han så:
Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg elsker ham, for han er bare så perfekt til mig, og vi passer så godt sammen vi hjælper og støtter hinanden i tykt og tyndt. Han er mit livs kærlighed, og når vi ikke er sammen, så føler jeg mig fortabt, alene, også savner  jeg ham rigtig meget...!!!!

Men lidt om min dag idag, Jeg startede dagen, men at sove længe, og så derefter lå jeg bare i sengen og rå puttede sammen med min lækre forlovet :-D og ellers har jeg været sammen med hende den dejlige i Rødovre centrum, og drukket cafe latte, hvor vi hygge snakkede. Jeg købte også nogle hudpleje produkter til min mand, jeg nød det nok lidt for meget hihi :-p.

Men i må have en virkelig god aften alle sammen. Husk og pas på jer selv derude.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar